header

header

onsdag 27 april 2011

Teenage crush

Oj vad det blev bråttom. Fyllde i min semsteransökan inför sommaren idag och sedan ringdes det en del telefonsamtal så nu är det redan dags för pilates och jag har inte hunnit äta middag än. Lite youghurt och banan får duga så länge!
Fick i alla fall precis reda på att en kompis från Irland kommer hit nästa vecka för att söka till Idol och medan han är här ska han bo hos mig. Jag var sååå förälskad i honom när jag var typ 16 ha ha. Men det blir jätte kul och jag hoppas verkligen det kommer gå bra för honom för han är jätte bra på att sjunga. Men jag vill inte jinxa något förrän biljetten hit är bokad och han genomfört audution så *ta i trä*.

4 kommentarer:

  1. Vad heter ditt fotbollslag?//Marre

    SvaraRadera
  2. Norsborgs FF =). Varför undrade du?
    /Rebecca.

    SvaraRadera
  3. Jag är väldigt sugen på att börja spela fotboll igen. Är 25 år gammal och spelade förut i ett damlag under en kort period för 3 år sen=)

    SvaraRadera
  4. Vad kul! Vi vill alltid ha nya spelare!! Om du mejlar mig på beccasfashion@hotmail.com så kan jag ge dig mitt nummer så kan vi prata mer och så får du komma ner och träna med oss =).

    SvaraRadera