header

header

söndag 3 april 2011

Opropetionelig





Det här kom jag hem med idag. Jag måste säga att det är jätte skönt att shoppa med T för hon och jag har samma problem när vi ska shoppa jeans eller byxor. Vi är nämligen inte jätte stora runt magen men vi har stora fotbollslår och jag har nu även en mycket större rumpa. Detta gör att byxorna passar runt magen men är för små vid låren så man får inte upp dem hela vägen så det hänger typ i grenen vilket är väldigt obekvämt. Om man då går upp en storlek så att de sitter bra i grenen så är de istället förstora i midjan. Jeans är alltså inte gjorda för fotbollstjejer. Däremot hittade jag ett par typ jeansleggings inne på Cubus idag och för första gången i mitt liv har jag en snygg "jeans"rumpa. Om de jag köpte idag sitter bra och inte töjer sig för mycket så ska jag köpa fler i andra färger!

Nu säger jag godnatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar