header

header

tisdag 5 april 2011

Om han ändå vore 20 år äldre


Först vill jag bara säga att det är grymt fegt att ringa från hemligt nummer 2 GÅNGER och inte säga något. Irriterande!

Sedan vill jag bara säga att det finns en femåring på jobbet som är helt underbar. Och titeln på detta inlägg är mest menat som ett skämt och det vill jag verkligen klargöra. Och även bilden är menat som ett skämt. Det jag vill säga är kanske att killar borde vara med som 5åringar till sinnet. Let me tell you why. Denna lilla söta femåring har jag känt i endast 2 månader och han säger minst en gång i veckan, idag 2 gånger, att han älskar mig. Han vet vad jag heter i efternamn, han vet att jag inte gillar tomater, han vet att jag spelar fotboll och brukar fråga hur matchen/träningen gick om jag sagt att jag har det och idag sa han världens sötaste grej till hans pappa. När de kom in på morgonen sa hans pappa att han hade sagt att det luktade Rebecca i hallen. Han vet till och med hur jag luktar. Han har även hittat på en sång om mig och gett mig ett hjärta som han och en annan kille hade färglagt. Hur sött är inte allt det här? Sen att han om 20 år säkert blir en lika stor idiot som de flesta andra killar är en annan sak men förhoppningsvis blir han en bra kille!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar