header

header

torsdag 21 april 2011

Trey Songz bilder
























Här är lite bilder från igår. Blev ganska så bra bilder faktiskt. Vi stod längst bak men vi stod på en liten scen så vi såg över hela publiken, det var perfekt! Däremot är jag jätte jätte irriterad över en sak. Vi hade halvt blivit lovade att få komma backstage men under kvällen fick vi aldrig tag på han som hade sagt det. Efter konserten var det klubb men jag var jätte trött så vi åt lite mat och drog hem. När J hade kommit hem ringde hennes telefon men hon kunde inte svara. Det var i alla fall den här killen som ringde då. Hade vi bara stannat en och en halv timme till hade vi fått komma backstage, jag gråter!!! Men han sa nu idag att han hade försökt ringa tidigare men att det inte hade kommit fram. Så även om vi hade stannat hade kanske telefonsamtalet aldrig kommit fram. Men i vilket fall som helst så är jag väldigt irriterad över detta!


Annars så har jag fått tid hos vårdcentralen runt två så jag hoppas de kan hitta något fel på mig. Innan dess funderar jag på att sätta mig i solen utanför mitt hus. Hoppas ingen tycker jag är helknäpp då för att jag sitter på världens minsta gräsplätt omringad av fönster.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar