header

header

torsdag 21 april 2011

Händelserik dag



Det blev en händelserik dag med M idag. På vårdcentralen kunde de inte säga vad som var fel så jag vet fortfarande inte. Får avvakta och hoppas det blir bättre helt enkelt. Efter vårdcentralen mötte jag som sagt upp M. Jag åt lunch och hon åt banana split i solen, sedan tittade vi lite i affärer och jag gjorde en fettmätning på mitt gym. Vet inte riktigt vad som är normalt men det var helt okej. Ska göra en ny fettmätning i juni och hoppas på att jag har mindre fett då =). Efter det gick vi på bio och såg "No strings attached". Jag älskade den filmen och identifierade mig extremt mycket med tjejen i filmen.

Nu när jag kommit hem är jag helt slut. Skulle kunna sova typ nu men det kommer hit massa tjejor imorgon så jag måste typ städa. Blä, blä och ytterligare blä!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar