header

header

tisdag 5 april 2011

Inga hål på 25 år!


Det gick bra hos tandläkaren idag, jag hade inga hål fast jag faktiskt trodde att jag skulle ha flera. Detta betyder att jag inte haft ett enda hål någonsin. Eftersom man inte får några bokmärken när man är så här stor så gick jag och köpte mig ett par byxor efteråt för att jag hade varit så duktig =). Det är samma byxor sm de mörkblåa jag köpte i lördags men i en brun/beigeaktig färg. De ser gråa ut på bilden men det är dem inte.

Annars har jag även haft en bra dag på jobbet. Ska berätta lite mer om en viss unge lite senare tror jag, med hopp om att ni inte tror jag är pervers ha ha.

Skulle egentligen haft fotbollsträning idag men den blev inställd så nu har jag inge ursäkt för att diska och plocka upp ren tvätt. Men först måste det handlas och lagas mat, kan bara inte bestämma mig för vad jag ska äta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar