header

header

lördag 23 april 2011

Killar är skit!

Kvällen slutade väldigt tidigt. Fick ta hand om en vän istället. Hon har nu däckat på min soffa. Jag hade tänkt att vi skulle omvanlda festkvällen till en tjejkväll för att få henne på bättre humör men hon däckade bokstavligt talat typ direkt. Eftersom jag inte är trött riktigt än sitter jag i min säng och äter godis och dricker cola och tittar på Hitta Nemo ensam istället.
Vad jag däremot insett denna kväll, som jag visserligen visste redan innan men som nu stämmer ännu mer, är att killar är sådana jävla idioter. Varför kan de inte bara visa oss den respekt vi förtjänar och behandla oss bra? Är så jävla trött på dem! Jag tror jag ska ge upp, adoptera en mörk liten pojke från Afrika, döpa honom till Benjamin och sedan leva lycklig med honom. Utan någon man! Sedan är jag inne i någon jobbig dålig självförtroendefas också vilket bara gör allt jobbigare. Men just nu finns det andra som mår sämre än mig. Min vän på min soffa t.ex. Så imorgon ska jag finnas där för henne. Nu blir det lite mer godis, cola och Nemo innan jag också ska sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar