header

header

måndag 18 april 2011

Härligt väder!

Vilket härligt väder det var idag! Jag var ute med barnen i solen från 13 till 16.30 då jag gick hem. Imorgon ska det bli fint igen men på onsdag och fram till fredag ser det mindre bra ut men ska ändå bli varmt tydligen. Dock tar jag tillbaka vad jag sa i morse. Jag mådde inte alls bra. Jag kände inget illamående på morgonen men när jag gick på tunnelbanan och var på jobbet mådde jag jätte jätte illa fram till lunch. Jag fattar inte vad jag gjort med min kropp och börjar bli orolig för att jag fick i mig något annat än bara sprit. Mådde bättre efter lunch men sen kom illamåendet tillbaka på gymet. Efter middag mådde jag bra igen. Konstigt hur maten påverkar illamåendet. Nu ber jag verkligen att jag mår 100% imorgon för jag orkar inte må dåligt mer =(!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar