header

header

torsdag 17 november 2011

Bättre

Jag var inte på jobbet idag heller. Mestadels för att jag igår kväll trodde jag skulle spy vilken sekund som helst men gjorde inte det och delvis för att jag vaknade tre på natten av att jag mådde illa. Så i morse sjukanmälde jag mig och sedan sov jag ut. När jag vaknade mådde jag bättre och bestämde mig därför för att "prova min kropp" och se hur mycket jag orkar så jag begav mig in till stan. Där köpte jag ett par vantar och när jag ändå var där kunde jag självklart inte motstå Versace för H&M. Man fick ett band och ett klockslag, sedan fick man plocka på sig det man ville prova i tio minuter och sedan prov i lugn och ro. När jag var där var det ganska så utplockat men leggingsen jag bloggade om igår fick jag i alla fall med mig hem. Prövade även den lila klänningen men den var inte alls snygg på. De svarta kjolarna som fanns i sortimentet hade jag gärna provat men de var slut överallt. Nu ska jag duscha och sedan prova min kropp ytterligare lite genom att äta middag i Liljeholmen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar