header

header

lördag 5 november 2011

Min halloween dräkt har anlänt




Det har varit en hektisk dag så jag har inte hunnit blogga. Jag insåg i alla fall när jag stod i duschen idag att jag kanske har min gamla adress på Tradera och så var det. Mamma och pappa åkte då till posten i Alby och frågade dem om de kunde hitta paketet även fast vi inte hade fått någon avi. De letade ganska så länge och sa sedan att de skulle leta mer senare och ringa mamma om de hittade paketet och det gjorde dem. Det är nog riktigt tur att Alby posten vet vilka mina föräldrar är och de var så snälla och gjorde min lördag! Nu har jag alltså min kattkostym för ikväll. Har dock inte bestämt om jag vågar ha bara den och strumpbyxor eller om jag ska ha shorts till, we'll see. Sedan köpte jag även en lila kamera idag till ett jätte bra pris. Tack bästa C!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar