header

header

fredag 4 november 2011

Ska byta, hittade mer



Bilder: nelly.com
Jag skulle gå in på Nellys sida för att kolla hur många dagar de har öppet köp för jag ska skicka tillbaka en klänning. Det skulle jag inte ha gjort. Hittade bara fler saker jag vill ha. Bustiern är verkligen helt otroligt fin och den vill jag ha till en kjol och högklackat när jag går ut. Klänningen ser också helt underbar ut men jag tror man måste ha ganska så stora och fasta bröst om man vill ha den för man kan nog inte ha behå. En del av mig vill pröva den ändå men känns dumt att beställa något om man nästa är säker på att man får skicka tillbaka den sen. Bustiern kostar i alla fall typ 270 eller liknande och klänningen är på rea och kostar 200. Jag har redan shoppat så mycket den här månaderna och ekonomin känns sådär just nu så jag tror jag får avvakta. Men jag vill ju =(. Kanske får önska mig dessa istället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar