header

header

tisdag 1 november 2011

Jag vill också!

Bild: annihoney.blogg.se

Åh sånt här hår vill jag också ha! Anni har självklart stylat det men även om jag försökte så skulle jag inte kunna styla det så här. Nummer 1, för att ingenting förutom plattat hår håller på mig eftersom jag har ganska så tjockt hår. Nummer 2, jag har ingen aning om vad man ska använda för vertyg. Har försökt använda en locktång förut men då fick jag så stora och tjocka lockar och det passar jag inte riktigt i. Har visserligen fått bra resultat genom att locka med plattången men då skadade jag tydligen håret enligt en vän. Svårt, men efter att ja sett Anni kanske jag ska försöka med plattången igen och då använda mousse innan för att få det att stanna.

Nu inomhus fotbollsträning =)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar