header

header

torsdag 3 november 2011

Skor att lida i







Jag skippade gymet idag, tog ut min träningsfria dag idag, och shoppade istället. Köpte strumpbyxor till min outfit på lördag och ett par skor. Skorna på bild nummer två är från Myrorna och dem dog jag för men de var för små. Jag tänkte faktiskt tanken att jag kanske kunde gå runt och lida lite men det var en dum tanke ha ha. Istället köpte jag bootsen på första bilden från Beyond retro och jag är riktigt nöjd. Såg även riktigt snygga och häftiga skor på H&M. De lårhöga är typ fastsydda i skon och jag älskade nitarna på skorna som ni ser bakom lådan. Tyvärr sålde H&M dem inte såklart men de fanns inte heller i någon annan butik utan var bara sånt de får in för att sätta på dockorna.

Nu blir det tacosallad och Glee!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar