header

header

fredag 11 november 2011

IPL

Efter jobbet idag tränade jag, kondition, och jag körde verkligen och det kändes underbart! Sedan mötte jag upp M, R och B, vi köpte med oss mat och onyttigheter för att sedan bege oss hem till M för att titta på film och snacka skit. Vi såg Timeless tror jag och den var faktiskt bra även om jag till en början inte förstod slutet.
På tal om något helt annat är jag just nu väldigt intresserad av att göra IPL laserbehandling under armarna. Hos Tundra kliniken kostar det endast 300 kr per gång och en vän som gjorde det där behövde endast göra det 3 gånger och håret höll sig borta i 5 år. Det är säkert så att det är olika beroende på person men det är värt att pröva. Hatar att raka och epilera under armarna.
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar