header

header

fredag 25 november 2011

Klumpeduns nummer 1och Drive

Först vill jag säga att jag såg filmen Drive ikväll och jag tyckte den var bra. Kanske inte bästa filmen att se på bio eftersom det var en del långa tysta pauser och då blev det oroligt i biosalongen. Sedan var den ganska så brutal ibland också så en stor del av slutet av filmen spenderades gömd bakom min halsduk.
För det andra tror jag att minst en person som läser detta kommer tänka "vad har hon nu gjort" och "typiskt Rebecca" ha ha. På vägen till tunnelbanan idag så skickade jag ett sms till J och antingen så trampade jag snett och ramlade eller så halkade jag med klacken på ett blött löv och ramlade. I vilket fall som helst så landade jag typ på mitt knä eftersom händerna var upptagna. Det gjorde fruktansvärt ont och jag hann tänka att där rök ledbandet men det kändes bättre efter ett tag. Dock har knät pulserat hela kvällen och knäskålen är lite svullen. Jag hoppas att det endast gör ont för att jag har skrubbat knät och inte för att något är skadat på riktigt. Som jag sa när jag var liten så gör det ont på utsidan, inte på insidan och så hoppas jag det förblir för en skada vill jag icke åka på! Speciellt inte när jag planerar att träna Zumba och gå i högklackat imorgon. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar