header

header

måndag 28 november 2011

Groupon är farligt

Jag har nyligen blivit medlem i Groupon och jag kan lova er att det var farligt att gå med där. Det är sådana otroligt bra priser på saker och när man ser vad de egentligen kostar så blir man självklart väldigt frestad. Jag var nära på att köpa en typ mascara som skulle göra att man fick bättre och fler fransar. Nyss blev jag väldigt sugen på ett par Zaggora hotpants. Det är ett par shorts som man ska ha på sig när man tränar, eller annars också, och som ska resultera i att man går ner i vikt genom att man svettas mycket mer. Läste en del recensiner och de fungerar tydligen men man går inte ner 2 jeansstorlekar som de säger att man ska utan viktnedgången är desto mindre än vad som är lovat. Därför hoppar jag även detta köp. Men Groupon kan vara farligt, den dealen jag egentligen väntar på är ett bra pris på en klippning och slingning av håret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar