header

header

lördag 26 november 2011

Busy bee

Godmorgon!
Idag har jag egentligen en hel drös med grejer som borde fixas. Det ska städas, tränas, målas naglar, göras ansiktsmask, duschas, fixa håret och smink inför ikväll, adventspyntas (för att jag troligen kommer vara seg och bakis imorgon) och diskas. Låter mindre kul och allt kanske inte måste göras idag men det vore ju bra.
Jag hoppade över morgon Zumban i alla fall för jag såg att det fanns Zumba 13.30 på ett gym närmare mig. Dock är det fullbokat men ska åka dit och chansa ändå. Knät känns okej idag. Jag har inte vågat ta bort den sterila kompressen som jag la på igår kväll men jag tror såret håller på att stelna och kanske även vara. Kompressen har i alla fall fastnat i såret ha ha. Tar bort den innan jag duschar sen för att se hur det ser ut. Nu blir det mat och lite Gossip girl innan jag sätter igång med allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar