header

header

tisdag 29 november 2011

Större bröst? Ja tack!

Bild: hm.com

Denna behå har jag sett reklam för och blev lite sugen. Jag har redan liknande behåar som får brösten att se enorma ut, men de kommer från Primark, men jag tycker inte man kan ha för många behåar som gör att brösten ser större ut ha ha. Prövade en igår och den är inte lika bra som mina från Primark men den duger ändå. Dock har kvinnan på bilden här ovan en alldeles för liten kupstorlek och därför ser hennes bröst extremt stora ut men vill man in ha hängbröst så är en för liten kupa inte att rekommendera. På hemsidan finns den i silver, zebrafärgad, rött och svart men i butik fanns den i många fler färger. Ska nog slå till på en snart. Förresten, på tal om reklamfilmer, så är ett av barnen på min förskola med i en reklamfilm ha ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar