header

header

söndag 27 november 2011

En underbar kväll!

Jag på Amba


Dom finaste!!!


Shots, shots, shots
Födelsedagsbarnen!

Några av födelsedagsfirandegängetMe!




Jag hade en helt underbar kväll igår! Den sista bilden togs när jag hade väldigt bråttom, därav den suddiga bilden, och jag skulle lagt upp den innan jag gick hemifrån men jag hann aldrig det. Kvllen började med en väldigt trevlig och god middag på Pompei för att fira B och R. Sedan var planen att vi skulle vidare till Berns men det blev inte riktigt så för många var vädligt sega. Vi gick istället till Retro en liten stund. Jag stannade där för en drink bara för att sedan möta upp tjejerna i laget på Ambassadeur. Efter lite krångel i kön och en mindre glad Rebecca som fick köa länge och delvis själv så blev jag desto gladare när jag kom in. Hade verkligen jätte kul och jag kan inte säga det tillräckligt, jag har världens bästa vänner!!!

Update: Jag kom för övrigt just på att jag typ 3 gånger under kvällen sa att det var en väldigt sjuk kväll. Träffade gamla klasskompisar och på vägen hem säger en kille som går med sin tjej porrig outfit till mig och när jag ger honom fingret (i ett fullt och kaxigt tillstånd) säger han vem blir arg på ett par, sedan frågar någon skum kille mig och T om han får fota oss för han var tydligen "konstnär", en tjej tycker mina strumpbyxor är snygga och frågar vart jag köpt dem och sedan tror jag en till kille pratade med oss på tunnelbann men kommer inte riktigt ihåg varför och sist men inte minst träffar jag en kille jag träffde på Irland tidigare i år. Helt sjukt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar