header

header

onsdag 23 november 2011

FML!!

Vilken jävla helveteskväll det var igår och vilken helvetetesnatt det varit. Var på jätte dåligt humör igår kväll och var jätte arg/ledsen. Är så otroligt trött på denna berg- och dalbana. Sedan när jag väl kom i säng var klockan halv tolv och visst det är kanke inte hela världen lite då och då. Men sen vaknar jag klockan fem på morgonen av att jag inte kan andas genom ena näsborren, delvis för att jag är förkyld och delvis för att jag va ledsen när jag gick och la mig. Jag går upp och tar nässpray men det hjälper sådär. Mellan fem och halv sju, när klockan ringer, sover jag inte alls mycket. Just nu är jag inte jätte trött men cirka 5 timmars sömn kommer inte hålla mig igång speciellt länge. Ovanpå allt detta har jag tvättid ikväll så en tidig kväll kommer det inte heller bli. Jag gillar inte detta uttryck och använder det helst inte men idag kan jag inget annat än att säga FML!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar