header

header

fredag 4 november 2011

Jag är sååååå arg!

Åh den här kvällen har jag varit så arg. Kom hem och förväntade mig verkligen att min kattdräkt skulle ligga i brevlådan men nope. Brevlådan var helt tom!! Detta betyder att jag nu inte har något att ha på mig imorgon. Sedan skulle jag köpa en kamera idag, för jag vill verkligen ta egna foton imorgon, och C hade sagt att han jobbade men så gjorde han inte det. Detta betyder att jag gick från att imorgon bara behöva gå på en promenad och göra mig vacker till att nu behöva gå på promenad, åka till Buttricks i stan, åka till Skärholmen för att köpa kamera, åka hem, göra mig vacker och sedan vara i stan igen till klockan sex på kvällen. Låter som en sådär rolig dag. Sjukt, sjukt stressigt lär det bli. Sedan är jag orolig för att mycket är slut på Buttricks men då har jag i alla fall en back-up. Fick en kattmöss och en svans av mamma som jag hade när jag var liten. Kan ju ta den och skippa Buttricks men mössan är lite jobbig och kan bli varm, har hellre didem. Men åh vad snygg kattdräkten jag köpte på Tradera hade varit. Är riktigt riktigt förbannad!!
Det som var bra med denna kvll var dock den mysiga middag jag hade med mina föräldrar. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar