header

header

tisdag 24 maj 2011














Efter jobbet drog jag och J till Kista galleria för att få lite omväxling. Jag hittade äntligen min bikini från H&M i min storlek. Eller ja jag fick gå upp en storlek, har fått större bröst och större rumpa ha ha. Men jag är så glad att jag hittade den! Sedan är deras H&M butik grymt snygg och har jätte snygga kläder. Kolla bara deras bokstäver ovanpå deras hyllor. Hade även annan häftig inredning, varöfr ser inte alla svenska H&M butiker ut sådär? Sedan åt jag en grymt god tortellini också. Det var min eftermiddag det. Nu blir det fotbollsträning och fotbollsmöte!






1 kommentar:

  1. Ja,mycket roligare med såna HM-butiker.. När jag var med en kompis o gjorde shopping i Stockholm häromveckan var vi inne i massa HM, tyckte alla hade sin egen charm iofs.. :) Men de flesta hade väl ändå det där "för-mycket-kläder-på-trångt-utrymme".. :)
    Tittade efter den igår åt dig, men fanns ingen. Tur du hittade den! :)

    SvaraRadera