header

header

tisdag 17 maj 2011

Inte igen, jag orkar inte =(

Jag måste tyvärr ringa in och sjukanmäla mig idag. Det börjar bli en vana varje månad och jag hatar det. Det har varit förkylningar, kräksjukan, yrsel och denna gång har jag en typ halsinfektion. Det gör ont varje gång jag sväljer och känns ändå upp i öronen =(. Vi som hade möte och allt idag och jag som precis skulle komma igång med träningen. Jag är så arg!!
Nu väntar jag på att förskolan ska öppna och sedan ska jag sova lite mer.
Update: Ska försöka uppsöka en läkare för jag kan knappt svälja. Min vårdcentral har inga fler tider idag. Då ringer jag Hägerstens vårdcentral istället och värsta bitchen svarar och säger nej vi har faktiskt inte heller några tider. Jag lovar att de hade tider men hon ville inte ta emot från andra vårdcentraler. Tack för den! Nu ska jag försöka med Liljeholmen och om de inte har tider får jag pröva deras jourmottagning senare ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar