header

header

tisdag 3 maj 2011

Fotboll i regnet

Fotboll på en varm strand vore inte fel just nu. Istället blir det fotboll i regnet idag. Det är faktiskt inte hela världen kanske men när jag sedan fick reda på att tjejen som jag bruka åka bil med i alla fall halva vägen inte kommer sjönk motivationen. Jag öppnar som vanligt på onsdagar och att då åka tunnelbana hem klockan tio på kvällen och sedan duscha känns bara ap blä. Om jag inte får skjuts drar jag nog från träningen en halvtimme tidigare. Mina lagkamrater får tycka vad de vill för jag jobbar mellan 07.30-20 imorgon. Hade jag funderat igenom detta lite bättre hade jag inte gått alls men nu blir jag för nojjig över att inte träna alls idag och gymet är inte aktuellt så jag åker till träningen ändå. Hoppas jag klarar av denna h-vetes vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar