header

header

tisdag 17 maj 2011

Ray ban solglasögon, min nästa investering?



Bilder: ray-ban.com



Nu när jag har en fast inkomst, och om jag börjar bli bättre på att bli lite friskare, så funderar jag på att köpa ett par Ray Ban solglasögon. Jag tycker att solglasögonen på första bilden är väldigt snygga men jag tror inte jag passar i den modellen. Däremot passar jag bättre i pilotmodellen och skulle därför gärna kika på ett par sådana. Vet att Nelly.com säljer dem men jag passar i väldigt få glasögon så därför skulle jag vilja prova dem först. Det borde göras snart!

Nu har jag snart tid hos jourmottagningen i Liljeholmen, alla vårdcentraler var fulla under dagen. Jag hoppas verkligen jag kan få någon sorts medicin för allt jag fått i mig idag är soppa och det är till och med svårt att dricka varmt citronvatten. Kanske köper med mig lite glass på vägen hem och ser om det hjälper. Om jourmottagningen skickar hem mig och säger att det bara är en förkylning dör jag för det gör så grymt ont i halsen =(. Får hoppas på det bästa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar