header

header

lördag 14 maj 2011

Trevlig och rolig kväll

God kväll!
Nyss hemkommen från en trevlig kväll. Jag kan ju inte säga att jag var överdrivet social eftersom jag är jätte trött men jag hade kul ändå. Även hemresan var rolig. R ringer J och frågar om någon glömt en rosa kamera. Den är min skriker jag. Sedan lägger dem på. 1 minut senare ringer R igen och frågar vem som glömt ett brunt brett skärp. Jag skrattar så högt att alla i tunnelbanan vänder sig om för även skärpet är mitt. Jag kom ihåg min cider i kylskåpet men kameran och skärpet glömde jag. Smart! Innan jag sen ska gå av ramlar typ två killar på oss, jag hör direkt att de är irländare. Vi snackar en stund innan jag går av. Irländarna frågar vart jag ska. När jag säger att jag ska gå hem frågar dem om de får följa med mig hem. Här är vi inte blyga ha ha.
Det är mycket turister i Stockholm nu förresten. J och jag har stött på irländare, britter, australienare, danskar och fransmän. Jag kan ju säga att fransmännen var en favorit ;):
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar