header

header

onsdag 18 maj 2011

Snyggaste bikinin!



Den här bikinin blev jag kär i första gången jag såg den. Då såg jag den i blått och tänkte äh jag prövar den en annan dag. Väldigt dumt gjort! Nu är den nämligen slut överallt. Det finns bara stora storlekar kvar. Jag kollade hemsidan för säkerhetsskull och då såg jag den i korall och blev ännu mer kär. Dessvärre finns bara trosorna kvar på hemsidan. Dock finns bikinin kvar i nästan alla storlekar i blommiga mönster och i den grå/svarta färgen på första bilden. Jag tycker den färgen är väldigt tråkig och de blommiga färgerna gillade jag inte heller. Jag vill ha den i blått eller korall ju =(.

Annars så mår jag bättre idag. Har fortfarande ont i halsen och kommer ha svårt att äta men det är mycket bättre än igår och febern tror jag är borta. Har inte orkat ta tempen men det känns som om den är borta. Woho för penicillin!

2 kommentarer:

  1. Är det HM som har den? Skulle kunna kolla här i stan åt dig? :)

    SvaraRadera
  2. Japp den är från HM. Åh det skulle vara jätte snällt. Har bara sett den i blå färg i butik men som sagt blå eller korallfärgen ovan vill jag gärna ha. Storlek 38 både upptill och nertill tror jag =).

    SvaraRadera