header

header

torsdag 19 maj 2011

Världens godaste té!

Godmorgon! Halsonten är borta och jag mår så mycket bättre nu. Min morgon börjar jag därför med detta underbara té! Igår var min tvättdag och idag ska jag försöka göra till min städdag. SMHI säger att det ska bli strålande sol klockan två idag. Just nu ser det väldigt molnigt ut men om jag har tur hinner jag gå ut på en promenad (börjar långsamt med träningen) och duscha och sen sola lite innan jag börjar städa. Jag hade absolut kunnat jobba idag men jag smittar fortfarande enligt läkaren så imorgon ska jag absolut jobba. Det är på tiden, börjar bli grymt uttråkad. En del av mig hade faktiskt velat dra täcket över huvudet och stanna i sängen hela dagen. Jag hinner liksom varken tänka eller känna efter när jag jobbar och tränar som jag gör så nu när jag haft tid tänker jag alldeles för mycket istället och blir bara ledsen. Men istället för att stanna i sängen så tänker jag inte låta någon trycka ner mig och försöka göra det bästa av denna dagen, även om jag inte är den gladaste.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar