header

header

måndag 16 maj 2011

Tick, tack!

Bild: guldfynd.se

Jag har en vit klocka som jag fick i Australien. Jag älskar verkligen den klockan men den var billig och inte bästa kvaliten. Måste ibland knacka på den för att få igång sekundvisaren igen. Nu har Guldfynd en kampanj med nästan identiska klockor för 98 kr. Funderar på att köp mig en ny vit klocka. Den blåa är i och för sig också snygg, eller är den lila kanske?


Annars så borde jag kanske ha skippat gymet idag, är helt slut i hela kroppen. Min förkylning har nämligen spridit sig från rinnig/täppt näsa till en ond och svullen hals. Tar jag på vänstra sidan av halsen känner jag med fingrarna hur svullen den är. Men denna vecka skulle ju vara den veckan då jag kör på med träningen och äter bra. Så jag kör på. Slutar inte träna förrän jag får feber typ. Ska nu kurera mig med lite mat, Gossip girl och bästa botemedlet mot ond hals; varmt citronvatten. På det kör jag även enchinagard och strepsil. Då måste jag väl i alla fall bli bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar