header

header

tisdag 3 maj 2011

Färgglatt!



Det är mycket färgglatt hos Gina Tricot just nu och jag gillar det. Var inne där idag efter jobbet. Prövade en blå kjol och samma linne som på andra bilden från vänster högst upp men i en orange färg. Det linnet gillade jag verkligen men känns som om jag har liknande kläder hemma, både kjol och linne, så det blev inget köp. Däremot älskar jag shortsen i rött och blått på bilden men de såg jag varken i butik eller på Gina Tricot's hemsida. Antingen så är de slut eller så säljs de inte alls. Synd.

Nu ska jag storstäda. Motivationen är lika med noll, är jätte trött! Men D kommer hit på fredag och bor här i några dagar. Jag möter upp honom direkt efter jobbet, och imorgon och på torsdag jobbar jag sent och tränar efter så idag är enda dagen jag kan städa. Någon som vill komma hit och städa åt mig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar