header

header

tisdag 31 maj 2011

Vad duktig jag varit!

Bild: annihoney.blogg.se



Oj vad duktig jag har varit idag. Har snart tvättat klart, i stort sett packat klart, diskat, bäddat rent, bestämt vad jag ska ha på mig imorgon och packat ihop morgondagens gymväska. Först skulle vi nämligen gå direkt från jobbet till en pub men nu ska alla hem innan middagen imorgon så då har jag lite mer tid. Tid till att träna t.ex., woho!

För att tjäna ännu mer tid ska jag försöka åka till Skärholmen nu innan träningen och växla pengar och kanske gå till New yorker om jag hinner. Bland annat just för att dessa shorts från New Yorker som Anni har köpt är grymt snygga. Älskar spetsen nedtill. Dock har jag redan massa jeansshorts så känns onödigt men pröva kan man i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar