header

header

fredag 20 maj 2011

Hemmakväll med mig själv

Mång av mina vänner är bortresta över helgen så därför spenderar jag kvällen i min ensamhet framför tven. Detta är kanske inte något jag ser fram emot sådär jätte mycket men samtidigt kommer jag inte ihåg senaste gången jag spenderade en fredags eller lördags kväll med mig själv så jag kanske behöver det här. Jag får laga lite god mat, tända lite ljus, duka upp med chips och godis och sätta på en bra film. Funderar på att titta på Just go with it men den verkar sådär. Får se hur det blir =). Hoppas ni får en bra fredagskväll!

2 kommentarer:

  1. Vad tyckte du om den? Jag gillade den skarpt.. Så söt.. :)

    SvaraRadera
  2. Jag såg den faktiskt aldrig men om du säger att den är söt så kanske jag får ta och se den i helgen =)

    SvaraRadera