header

header

onsdag 4 maj 2011

Inåtväxta tånaglar




Det blev ingen träning igår, istället blev det teori. Det var delvis bra för då slapp vi träna utomhus i kylan och regnet men delvis dåligt för då blev igår ytterligare en dag då jag inte tränar denna vecka.


I morse skulle jag för övrigt upp klockan sex men vaknar klockan fyra på morgonen av att min tå gjorde ont. Jag har inåtväxande tånaglar men brukar bara ha problem av dem då och då. Har däremot aldrig vaknat av att det gör ont. Nu sitter jag här med bomull på båda sidorna av tångageln ha ha. Jag lyckades i alla fall somna om men var vaken ett tag och det gör fortfarande väldigt ont =(.


Har inte hunnit fixa något tidsinställt inlägg idag så vi hörs ikväll nån gång helt enkelt. Slutar åtta ikväll och ska i alla fall träna kondition på gymet efter det. Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar