header

header

lördag 14 maj 2011

Sååå söt!



Jag såg en liten del av detta youtube klipp i Vakna med the voice men sen hittade jag det inte. Nu hittade jag det va en slump. Hur gulligt är det inte? Han blir så extremt glad. Så sött!!

Vilket konstigt väder vi har förresten. Låg och solade förut och nu är det jätte molnigt, tråkigt! Men en cider hann jag i alla fall med i solen. Sen blev det en till på Fridays. Lite konstigt att känna sig små lullig klockan halv sex på kvällen. Efter den cidern blev jag extremt partysugen så en lugn hemmakväll kommer nu istället bli en liten partykväll. Vi ska fortfarande sitta hemma och se Eurovision men nu ska vi även dricka lite och sedan drar vi på oss platta skor för att dansa på Sopabar. Jag har match imorgon så jag ska inte dricka mycket och vi drar inte vidre efter Sopabar så det blir inte jätte vilt men roligt ändå hoppas jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar