header

header

söndag 15 maj 2011

Förlust

Matchen idag gick inte så bra. Vi var bättre än motståndarna men vi släppte in ett mål när det var cirka 20 minuter kvar av matchen. Väldigt väldigt irriterande. Många skyllde på domaren och visst skulle vi haft en straff när hon "inte såg" en hands i straffområdet men målet var helt vårat eget fel och det hade hänt oavsett hur domaren dömde. Jag spelade endast första halvlek vilket är lite oroväckande. Jag hoppas inte jag blir petad och får sitta på bänken resten av matcherna nu. Jag tyckte själv jag gjorde en helt okej match. De misstag jag gjorde kunde slutat riktigt illa men jag är extremt medveten om dem och också medveten om vad det är jag behöver jobba på så det är i alla fall ett steg i rätt riktning. Under träningarna nästa vecka kommer vi på löpa sa tränaren. Not so good då min kondition är sämst på grund av min förkylning men jag får väl göra mitt bästa.
Nu är det definitivt läggdags. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar