header

header

lördag 26 mars 2011

5 timmars sömn

I natt har jag sovit 5 fucking timmar, och jag ska ut ikväll. Det bådar inte gott. Jag provade i alla fall nezestrips i natt så att jag kan andas genom näsan utan att ta nässpray men det funkade inte alls. Man ska visserligen sätta den på ett väldigt specifikt ställe på näsan och eftersom jag trodde jag hade satt det första "plåstret" fel så satte jag ett till över det första men det fungerade ändå inte.
I alla fall så vaknade jag klockan nio i morse och kunde inte somna om, som vanligt när jag dricker alkohol med andra ord. Hade inte alls planerat att dricka mycket igår men efter Fridays hamnade vi på ett ställe fullproppat med 18åringar, Magenta, och efter att de andra tjejerna gått var det bara jag och E kvar. Vi väntade på våran taxiskjuts som aldrig kom och medan vi väntade hällde vi i oss drinkar ha ha. När stället stängde klockan tre kom äntligen våran skjuts men då var vi redan fulla. Ikväll har jag lovat att jag ska gå ut och det ska jag också. Jag ska ju till och med hålla i förfesten. Jag hade även tänkt gymma idag men tveksamt om min kropp vill det. Ska nog satsa på solning, lite shopping, städning tvättning och POWERNAP istället. För en powernap lär behövas, annars däcker jag klockan tolv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar