header

header

onsdag 9 mars 2011

Abercombie & Fitch

Det här myser jag omkring i idag. Abercombie & Fitch t-shirt och Hollister byxor, I like. Sist jag hade den här t-shirten fick jag kommentaren "du har gått upp i vikt eller hur?". Även om det inte var världens schyssta kommentar så hade hon rätt, den här t-shirten med jeans är inte jätte smickrande om man inte är smal. Nu börjar det dock äntligen hända lite saker med min kropp vilket gör att det är desto mer irriterande att vara sjuk nu.
Annars mår jag inte jätte dåligt men allt jag gör är oroltigt energikrävande och jag orkar inte med mycket. Men jag har i alla fall fixat pappaer från CSN för att betala av lån och bokat klipp- och slingningstid på lördag. Ska även försöka diska en del, städa under tv bänken samt bädda rent. Får se om min kropp orkar det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar