header

header

lördag 12 mars 2011

Bråkig tunnelbana

Godmorgon! Vaknade runt elvatiden efter sju timmars sömn. Var väl egentligen hemma runt tre tiden men telefonen pep och ringde så jag gick inte och la mig förrän klockan fyra. Har alltså inte sovit så mycket i natt. Men det var ändå bra att jag vaknade för jag måste verkligen städa, det ser kaos ut här och J kommer hit senare. Eller så säger jag bara som på bilden ha ha. Fast det vore en lögn för det såg lika kaosaktigt ut här igår ha ha.
Igår var annars en trevlig kväll. Kommunicerade på spanska halva kväll, yes i rock =). Sen skulle jag ta tunnelbanan från medis men då var det någon som ville ta en promenad å spåren, smart. Då åkte jag från slussen istället och inom loppet av typ 5 minuter bråkade först en kille genom att typ stoppa handen på en annan killes ansikte och då blev lite tjafs men sen gick han av. Sedan, bara några minuter efter, ska en kille gå av och då börjar han putta på en annan kille. Den här andra killen har gått i min skola och är uppvuxen i Botkyrka så han puttade ganska så lätt ut idioten som knuffat på honom ur tunnelbanan. Go botkyrkafolk ha ha. Nej, städning var det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar