header

header

tisdag 8 mars 2011

Semlor och kärlek





Hela kroppen har gjort ont idag men jag är ändå enorm mycket energi av någon anledning. Som tur var var det min tidiga dag på jobbet idag. Skippar träningen idag så får vi se om jag kan jobba imorgon.
Eftersom det är fettisdagen idag så fick vi semlor till mellis på jobbet. Jag gillar inte mandelmassa så jag brukar ha banan i istället, vilket alla verkar tycka är äckligt men det är jätte gott, men på jobbet hade de sylt i sina semlor. Så halva min semla åt jag med banan och grädde och andra halvan med banan, grädde och sylt. Grymt gott var det! Sedan fick jag även ett väldigt sött hjärta av två pojkar, kärlek!! Och av en tjej fick jag först det lite större gula pappret och sedan fick hon en kram av mig och då kom hon med fler och fler "presenter". Vet inte om det var kramarna hon var ute efter men sött var det i vilket fall som helst.
PS. Det finns inget mer irriterande än när man vaknar på morgonen och har ett missat samtal från ett hemligt nummer som inte lämnar något meddelande eller skriver ett sms. Det hände i morse för andra gången på några veckor. Om det är någon där ute som tar åt sig säg gärna att det var ni som ringde. Är för nyfiken för att inte veta vem det är!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar