header

header

söndag 27 mars 2011

Känslor






När jag vaknade i morse var det bara iväg på fotbollsmatch som gällde. Matchen gick och helvete och den försöker jag nu radera ur mitt minne. Här är i alla fall bilder från igår. Fick värsta skrattanfallet när bilderna skulle tas så jag bara skrattar och ler på alla bilder. En av anledningarna var bland annat soppåsarna som är med på vissa bilder. Bilden på killarna är två killar som härmade A och N när de dansade. Lite roligt.

Annar var kvällen igår sådär. Det var alldeles för mycket folk och min näsa var helt igentäppt så bättre kvällar har jag haft. Är även inne i någon jobbig jag är ful, jag är tjock, jag är dålig period. Jätte jobbigt. Var på dåligt humör igår och var på dåligt humör idag efter matchen. Sen bär jag på massa andra känslor också som jag hellre kanske hade velat slippa, får se hur jag sak hantera alla dessa känslor och tankar. Vara lite mer positiv är en bra början!

Nu hade jag tänkt slappa lite framför tven men jag är alldeles för trött så jag ska faktiskt sova. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar