header

header

lördag 5 mars 2011

Bästa klänningen!

Bild: americanappael.com

Efter att jag suttit i sekretariatet åkte jag med mamma till Skärholmen och kom hem med en behå, visar den imorgon. Det sista jag behöver är nya underkläder men sedan jag gått upp i vikt har jag även fått större bröst så egentligen är de flesta av mina behåar för små. Efter Skäris blev det god middag och egengjorda semlor hemma hos familjen.

Nu sitter jag och väntar på att bli upphämtad för en föroppningsvis mysig och trevlig kväll. Jag kom hem senare än planerat och som jag kanske nämnt tidigare (?) så är min svarta American Apparel klänning mitt förstahandsval när jag inte har en aning om vad jag ska ha på mig och när tiden inte räcker till. Bästa klänningen i världen!! Ciao.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar