header

header

torsdag 31 mars 2011

Hej snyggingar!

Dessa boots köpte jag när jag var i Dublin senast men jag har aldrig använt dem för de passar endast till leggings och jag har väldigt väldigt sällan leggings när jag går ut. Imorgon kommer jag däremot ha på mig leggings och då hoppas jag att vi kommer gå ut efter personalfesten så att jag får ha på mig dessa! Vi som jobbar är däremot väldigt olika som personer så jag tvivlar på att vi lyssnar på samma musik och går till samma ställen så om vi går ut blir det intressant. Kan försöka hinna ta en outfitbild på vad jag planerar att ha på mig och lägga upp den under dagen imorgon. Men efter jag slutat jobbet kommer jag stanna kvar där så i så fall blir det utan sminkningen vilket kommer göra halva outfiten. Vet inte om jag sa det men temat för imorgon är rock/glitter så därför vill jag köra på sotade ögon och röda läppar. Om jag lyckas med det vill säga. Är ju inte världsbäst på att sminka sotade ögon. Men pröva kan jag ju alltid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar