header

header

onsdag 9 mars 2011

Willow Smith



Nu har jag försökt lägga upp Willow Smiths låt "Whip my hair" i typ en kvart men det går inte. Så youtubea låten om ni vill. Jag läste i alla fall om Willow och hennes låt hos Kenza och jag har hört låten ute några gånger men hade ingen aning om att det var Will Smiths dotter som är 10 år som sjöng den. Låten är bra och hon är grymt grymt söt. Däremot tycker jag det är tråkigt att en 10åring inte får vara 10. Hennes sångröst kommer troligtvis inte försvinna och hon kommer troligtvis bara bli vackrare. Varför då inte vänta några år och sedan försöka slå igenom som artist?
Jag ska i alla fall vara hemma från jobbet även imorgon, lika bra att försöka bli helt frisk så att jag kan få börja träna och få en bra helg. Så vi hörs när jag vaknat imorgon helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar