header

header

tisdag 22 mars 2011

Lite neggo


Jag ber om ursäkt för att detta inlägg blir lite negativt men jag har inte sovit alls bra i natt och så vaknade jag upp med en tjock hals =(. Vaknade i morse och kunde inte somna om, när jag väl kollade på klockan var den halv fem. Somnade tillsut om men var nog vaken ett tag. Ikväll är det fotbollsträning så jag kan inte lägga mig tidigt och imorgon öppnar jag. Kommer vara helt slut! Jag fattar inte hur jag fortfarande kan sova så extremt dåligt. Kanske för att jag ska hålla i alla samlingar denna vecka och idag ska jag även hålla i gymnastiken. Då oroar jag mig så mycket att jag sover dåligt antar jag. Inte bra!
Det positiva är däremot att det är typ plus 6 grader ute =). Vad ska man ha för jacka och för skor då undrar jag? Får se vad jag hittar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar