header

header

onsdag 30 mars 2011

Make up store parfym

Bild: makeupstore.se


Make up store har fått in 8 nya parfymer. Eller ja nya och nya vet jag ej om de är men de sprutade min påse med parfym när jag köpte en rengöringsprodukt där idag så det verkar som om de gör promotion för dem i alla fall. Varje lukt finns även som ljus, body mist och shower gel. Jag älskar när man kan kombinera allt i samma lukt. Dock tycker jag det är svårt att veta vilken lukt som passar mig. Vet t.ex. att båda Kate Moss parfymerna är lukter som passar mig. När jag däremot köpte en parfym på Ann summers senast så luktade den självklart gott men den vill inte riktigt fastna på mig om ni förstår vad jag menar. Tror man får spraya en doft på sig och gå runt med den en dag för att känna efter. Parfymerna från Make up store luktade gott i alla fall.


Annars så var mamma och pappa här nyss för att hjälpa mig med mitt avlopp men det gick inte. Det är nämligen stopp i duschavloppet och hela badrummet blir typ en badkar när jag duschar. Väldigt jobbigt för jag har en del saker som står på golvet. Får ringa hyresvärden imorgon!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar