header

header

söndag 20 mars 2011

Love tattoo





Jag är väldigt sugen på ytterligare en tatuering, har 3 sedan tidigare, men har inte riktigt hittat ett motiv jag vill ha ännu. Däremot pratade J och jag i fredags om att skaffa likadana tatueringar, som en vänskapstatuering typ. Jag ville ha den bakom örat men d ville inte J. Hon ville ha den vid armbågen men det vill inte jag, jag vill att mina tatueringar ska vara lite hemliga. Vi får se om vi kommer äverens om något. Har aldrig tyckt att tatueringar på foten är snyggt men tittar man på de två översta bilderna så är det snygga faktiskt. Om vi skulle göra en tatuering så skulle det i alla fall vara ett hjärta som typ på sista bilden.
Nu säger jag godnatt. Just det matchen slutade förresten med en 2-0 förlust men det var helt okej för vi mötte nämligen ett division 3 lag. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar