header

header

tisdag 8 mars 2011

Sjuklingsshopping



Efter jobbet idag åkte jag till Liljeholmen för att köpa enchinagard och en termometer på apoteket. Efter det gick jag runt i lite andra affärer också tills min kropp sa emot. Konstigt nog blev det bara reashopping. Skärpet är egentligen lila och svart på insidan om ni kan se det? Men jag tänkte använda den svarta sidan framåt. Sedan köpte jag en fin bastopp på Lindex för 50 kr. Perfekt!
Sedan jag kom hem har jag försökt kurera mig med enchinagard, varmt vatten med pressad citron i för halsen och soffhäng framför tven. Nu ska jag dricka upp mitt citronvatten, ta en alvedon och nässpray och gå och lägga mig. Sätter klockan imorgon så får jag se om jag orkar ta mig till jobbet imorgon eller ej. Om jag mår som jag mår nu blir det defenitivt inget jobb. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar