header

header

söndag 27 mars 2011

Som att äta 10 halstabletter

Innan jag lägger mig måste jag bara berätta en sak. I medicinskåpet hemma hos mamma och pappa hittade jag en burk med Vicks vaporub. Den hade tydligen utgångsdatum 95, ha ha ha, men jag tänkte att det är bättre än ingenting nu när jag absolut inte får använda nässpray och när ingenting fungerar. Man ska tydligen hälla salvan i varmt vatten och andas in ångorna. Detta gjorde jag nyss och herregud. Mina ögon började rinna och tillsut kunde jag inte ha dem öppna, nästäppan slätte men kom tyvärr tillbaka så fort jag lämnade vattnet. Halsen däremot blev helt fri. Det kändes typ som om jag ahde svalt 10 Vicks halstabletter. Så nästa gång jag har ont i halsen vet jag vad som hjälper! Nu ska jag faktiskt försöka sova. Får be och hoppas att det går även om näsan är igentäppt, godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar