header

header

måndag 28 mars 2011

Ingen bra måndag!!

Vilken dag. Jag försöker verkligen vara positiv och en bra sak med idag är att nästäppan faktiskt börjar släppa *ta i trä*. Det var nog nässprayen som faktiskt gjorde den mer täppt. Det dåliga är dock att resten av kroppen gör ont istället. Handen gör ont och jag har defenitivt stukat den. Den är även lite svullen. Att t.ex. sätta upp en tofs är inte så enkelt. Sedan har jag även gått runt med tandvärk hela dagen. Vet inte om det är vidomstanden eller ett hål, det som är bra är att jag har tandläkartid om en vecka men om det ska göra så ont som idag i en vecka så kommer jag inte klara av det. Sedan har jag huvudvärk också, antingen från nästäppan eller från värken. Nu blir det defenitivt smärstillande. Hade bokat dans på gymet idag men skippar den och om värken går över dansar jag framför tven istället, till mitt wii spel alltså =). Ber om ursäkt för att jag är så negativ men det är jobbigt när man har ont hela tiden.
Update: nu har jag visst 37,8 i feber också. Whyyyyy?? =(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar