header

header

tisdag 8 februari 2011

Barnkärlek!

Bild: weheartit.com
Nu har jag jobbat nästan 3 veckor på mitt nya jobb och det är inte förrän nu som barnen har slutat testa mig. Tack gode gud för att det är över. Visserligen kanske jag inte borde ropa hej riktigt än men det börjar kännas bättre. Jag börjar även fästa mig rejält vid barnen, jag gillar dem starkt!
Idag hände en jätte rolig grej. En pappa kommer för att hämta sin dotter. Jag har inte träffat pappan tidigare och han ser väldigt bra ut. Jag håller på att torka av borden och diska efter mellis och sådär när en av barnen säger till den här pappan "hon som står bakom dig spelar fotboll". Ha ha det var hur kul som helst. Pappan vänder sig om och säger typ jaha och låter lite små imponerad medan jag bara ler, vad ska man säga liksom? 5-åringar är i alla fall roliga!! =).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar